以前有聽過這首歌,雖然印象深刻,卻也只有僅僅一次
再聽到,就是學校舉辦的演唱會,吉他社的學姐用高亢的歌聲表達出來


好聽耶~~


不過呢,我看了一下網路介紹
嗯,只要唱Zombie,都會去揣摩主唱的歌聲
不管啦!我喜歡!!


Zombie 行屍走肉 ←← Zombie 's MV



這是首反戰歌,好聽耶!主唱的歌聲真的是夠讚,怎麼會有如此強大的爆發力啊?(眨眼睛讚嘆......)




Cranberries--小紅莓合唱團

Zombie


Another head hangs lowly
Child is slowly taken
And the violence caused such silence
Who are we mistaken ?


But you see it's not me, it's not my family
In your head, in your head, they are fighting
With their tanks, and their bombs
And their bombs, and their guns
In your head, in your head they are crying


In your head, in your head, Zombie, Zombie
In your head, what's in your head, Zombie


Another mother's breaking heart is taking over
When the violence causes silence
We must be mistaken
It's the same old theme since 1916
In your head, in your head they're still fighting
With their tanks, and their bombs
And their bombs, and their guns
In your head, in your head they are dying


In your head, in your head, Zombie, Zombie
In your head, what's in your head, Zombie
 







請老妹幫我找這首歌的時候,白癡小孩居然回我:你自己找啦!Z~O~M~B~I~E   我怕我一找會有殭屍跑出來......



= ="  無言到了極致,為什麼我會有這種妹妹啊?


這兩天還挺無趣的!(會計&經濟是真的完蛋了)
踩破192,是熬夜到一點多最大的收穫XD

為了看太王,我特地留在新店......
結果,和姑姑吃晚飯,從晚上六點半弄到快要九點才到家>"<

只看了半個小時,到底留在新店的目的是甚麼啊?喔~~天啊~~
arrow
arrow
    全站熱搜

    揚‧羽翔 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()